17/9 Dag Elba, Hallo San Gimignano

17 september 2018 - San Gimignano, Italië

Wat hebben wij 5 heerlijke dagen gehad op Elba!! Superleuk.
Vanmorgen met de boot van 11 uur terug naar het vasteland.

Moby Dick

Erg druk op de boot. 45 minuten vertraging met vertrek. Maar ja, we hebben vakantie en alle tijd.
Eenmaal aan de overkant op zoek naar de gele weggetjes van Marian hè!! Dankzij de kaart die Wim van Leon heeft gekregen. En daar kwamen we een sprookjesachtig bergdorpje Campiglia Marittima tegen. Een heerlijke piazza waar we hebben geluncht. Erg leuk.

Campiglia

S middags zijn we bijna uit de bergen weggespoeld. Wij kennen in Nederland regenbuien hè..... nou je moet ze hier eens meemaken! Grote griebels!!
En omdat wij onderweg zo veel leuk en mooi vinden, kwamen we pas 18.30 uur aan in San Gimignano. Wim zou mij Toscane laten zien.....nou, dat doet ie als de beste!! Zo leuk. En wat is het hier sprookjesachtig mooi. Alsof we door straatjes van Anton Pieck lopen. Een schilderij.

San Gimignano

We zitten in een Middeleeuws huisje van 3 verdiepingen, midden in het centrum. De auto staat ergens buiten de stadsmuur. Haha. Maar zeer handig. Lekker gegeten en wijn gedronken (alweer?!!!!) op de Piazza, en dan 2 hoekjes om en we zijn 'thuis’ .
Tjee, wat is dit leuk!!
We gaan morgen het stadje hier bekijken, maar eerst eens echt uitslapen!! Geen ontbijttijden voor een paar dagen. Ontbijt? Om de hoek hè!! Gaat goed komen!!
Dikke knuffel van Wim en Marian

1. Wilma:
    22 september 2018
    Wat mooi jullie zo te zien genieten