7/9. Vliegreis naar Pisa

7 september 2018 - Pisa, Italië

Dit wordt het eerste dagverslag van de vakantie van Wim en Marian. Wij gaan voor het eerst saampjes op vakantie en hebben er heel veel zin in. We gaan genieten van Toscane en van elkaar.

Thuis werden we om 4.30 uur (lekker vroeg!) opgehaald met een taxi om naar Rotterdam te gaan. Om 7 uur vlogen we uit Rotterdam weg.

07-09 Marian Vliegtuig

07-09 Wim Vliegtuig

We hebben een goede vlucht gehad.

We zijn goed aangekomen op Pisa, alwaar wij vol verwachting op een Fiat500 stonden te wachten.... helaas... allemaal al vergeven. Ja hallo!! Wij willen... niks te willen.... we kregen een Citroën C3. Das wel een luxe auto, maar heeft niet de charme die we graag wilden hebben. Maar ja, dit is ook wel mooi eigenlijk.

Pisa bekeken en uiteraard net als de andere toeristen... ook wij de bekende foto’s gemaakt. S Middags naar onze agriturismo gereden waar ons huisje staat. Midden in niemandsland dus.... wel mooi hoor, maar boven op een berg waar we steeds af en weer op moeten. Kijk maar eens naar de foto’s.