12/9 Naar Elba!!

12 september 2018 - Portoferraio, Italië

Vanmorgen het laatste ontbijt in de agriturismo bij Mont San Salvino. We hebben afgerekend en zijn rond 10.30 uur vertrokken.

Wat een mooie weg naar de kust.

Geen stukje rechte weg gezien. Wims stuurmanskunsten zijn aardig op de proef gesteld! Linksom....rechtsom....toe maar.
Onderweg lekkere cappuccino en dopio espresso gedronken. Met van die overheerlijke amandel-cakejes. Jammie.

coffee break

We konden met de boot Moby Dick (Hoe verzinnen ze het!!) nog net mee met de boot van 14 uur.

Wim boot

Uurtje varen. Wat een heerlijke bootreis. Een uur varen als het 34 graden is, is echt geen straf!!

Pont met Biertje. Fris.

Eenmaal overgevaren, zijn we naar ons hotel gereden. Was maar 25 minuutjes. Elba is een prachtig groen eiland.

Boot met reddingsbootje

En we hebben een uitzicht vanaf de kamer! Niet normaal.

Uitzicht balkon samen

We liggen nu even bij t zwembad.

Zwembad

Strakkies uit eten aan zee. En nog heerlijk genieten van de avond.