14/9 Bergwandeling

14 september 2018 - Campo nell'Elba, Italië

Tjee, wat waren wij gisteravond natgeregend!! Maar het was heel verfrissend voor de natuur en het ruikt zo lekker groen. Groen? Ja, naar groene natuur. Elba is een heel groen eiland.

We hebben een goede nachtrust gehad en weer een heerlijk ontbijtbuffet. Wat een prachtig uitzicht heeft het restaurant van ons hotel daar toch. We sluiten het ontbijt af met een espresso dopio en een cappuccino. De dag kan beginnen.

Wim had een mooie wandelroute gevonden.

Check even de video “Wandeltocht”.

Dubbel zeezicht

De weg ernaar toe is al een feestje. Wat een kleine bergweggetjes... de vangrail houdt zelfs op te bestaan.... oei oei... 15% klimmen is heel normaal hier.

Foto maken op de berg

Het valt ons op dat er veel mountainbikers zijn. Weliswaar elektrisch, maar toch. Sportief hoor.

The making of a selfie.

Selfie on the rocks

We hebben 2,5 uur gewandeld en enorm genoten. Het paadje werd steeds smaller en de afstapjes werden afstappen... ik vond het niet meer fijn, dus zijn we omgekeerd. Helaas, ik was de spelbreker, maar veiligheid staat voorop.

Op de terugweg in Marina di Campo hebben we iets gegeten en gedronken.

Marina di Campo

Weer terug naar ons hotel. Daar gedoucht en nu zitten we weer in ons eigen restaurantje aan de zee. Het restaurant heeft 4 parkeerplaatsen... en ja hoor.... eentje is van ons. Stel dat er weer een regenbui komt.... Inmiddels vaste klant hier. Waarom verder zoeken als het goed is he?

We zitten nu te genieten van een antipasti en ik ga gauw mee-eten, anders eet Wim  alles op... nee hoor! Dat doet ie echt niet.

Blog schijven is serieuze business

Het was een een zeer fijne dag weer vandaag.

Tot een volgende keer. Knuffel van ons xxxxxxx

1. Mariëlla:
    17 september 2018
    Ik herken het hoor Marian, ik krijg op een gegeven moment ook knikkende knieën en ben dan ook de "spelbreker".. Zodra je dan weer lekker aan een wijntje zit, is iedereen dat gelukkig al weer snel vergeten ;-).
  2. Marian:
    17 september 2018
    Gelukkig dat het herkenbaar is...hihi
    En ja...eten en drinken kun je hier nou eenmaal goed hè?! En ijsjes...Mm Mm...volgende week ga ik lijnen!!!