16/9 Laatste dag op Elba

16 september 2018 - Lacona, Capoliveri, Italië

We hebben kennis gemaakt met Elba en dat is ons zeer goed bevallen.

Een aanrader dus.
Na het nuttigen van een lekker ontbijtje zijn we in de auto gestapt. Al snel kwamen we bij een mooi uitzichtpunt waar de espresso weer subliem was.

Esprosso langs de weg

De man in het karretje had of kiespijn, of gevochten....hij stond met een ijskoelelement tegen zijn wang in zijn karretje.... De wegen werden steeds smaller en de uitzichten steeds mooier. Zodra je weer verder reed over de berg kwam het volgende uitzicht aan de andere kant van de berg. Zee zee en nog eens zee.

Portoferraio2

We kwamen uit in Cavo alwaar een Italiaanse ober stond die Nederlands sprak. Zijn vrouw komt uit Middelburg. Grappig.

Marian Lunch Cavo Elba

Wim. Pizza. Cavo. Elba.

Ik had mn zonnebril daar op terras laten liggen....Oeps....die kwam de ober op de fiets ons nabrengen. Hoe aardig was dat! Verrassend hoor.

S middags bij t zwembad kaartspel gedaan.

Kaarten Zwembad Hotel

S avonds laatste keer uit gegeten bij Da Ledo. Parkeerplaats direct voor de deur, ideaal.
Morgen gaan we met de boot terug naar t vasteland. Op naar San Gimignano. We hebben er veel zin in. Als het goed is hebben we een appartement in het centrum. We gaan het beleven.

Zie ook de andere fotos hieronder.
Tot een volgende keer!!

1. Mariëlla:
    17 september 2018
    Op de één of andere manier zie ik iedere keer eet en drink foto's voorbij komen ;-).. Ziet er weer heerlijk uit!! San Gimignano is ook zo'n super bestemming.